Известие

Collapse
No announcement yet.

Духалката ми спря...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Духалката ми спря...

    Пробвах с търсачката, но не открих нещо съществено.

    Някой ще ми подскаже ли къде се намира бушончето на духалката, да си го проверя...
    Пък ако не е то, ще ходи на доктор ...

    Благодаря
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 09:37.

  • #2
    За турбото ли говориш. Аз знам само за едни бушони дето са в краката на шофера. Да не би да е изгоряла само някоя степен, на max работи ли? Btw на тебе доктора ти е в двора
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Пробвах с търсачката, но не открих нещо съществено.

      Някой ще ми подскаже ли къде се намира бушончето на духалката, да си го проверя...
      Пък ако не е то, ще ходи на доктор ...

      Благодаря
      Ако имаш предвид вентилатора в купето, бушоните са:
      1. Под капака, който стои срещу лявото ти коляно, когато си седнал зад волана - на втория ред, четвъртият бушон (броиш от ляво надясно) и е 15 ампера.
      2. Под капака на двигателя има няколко бушона, порити с черна капачка, залепени пред акумулатура. Издърпваш капачката нагоре и отдолу трябва да са 7 броя - най-долу, последният вдясно.
      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
        Ако имаш предвид вентилатора в купето, ...
        Точно това имах предвид, утре на светло ще проверя, дано да се окаже от тях...
        Благодаря!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
          За турбото ли говориш. Аз знам само за едни бушони дето са в краката на шофера. Да не би да е изгоряла само някоя степен, на max работи ли? Btw на тебе доктора ти е в двора
          Не, за наденицата. Мноо убава била, с мащерка и джоджен...

          Никви степени не работят, спря без предизвестие, както си карах доволно с климатик в днешната жега...

          А пък доктора -

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Не, за наденицата. Мноо убава била, с мащерка и джоджен...


            Колега, дай email на Л.С. че да ти пратя снимки на бушончетата.
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #7
              Може да е резистора за оборотите на вентилатора

              Сърцата са по-капризни от умовете.

              Comment


              • #8
                Да се похваля - проблема е отстранен. С безценното съдействие на Галин от сервиз Киров във Варна. Оказа се управлението на вентилатора.
                Вече ми духа! и се кефя.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  Вече ми духа! и се кефя.
                  повечето хора се кефят като им духат - нищо ново
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    повечето хора се кефят като им духат - нищо ново
                    Йес, де! Точно това имах предвид

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                      Да се похваля - проблема е отстранен. С безценното съдействие на Галин от сервиз Киров във Варна. Оказа се управлението на вентилатора.
                      Вече ми духа! и се кефя.
                      Сорри, ама можеш ли да кажеш какво точно беше? Самата "врътка'' или нещо друго некъде?
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #12
                        Брех тоз Галин! Голям майстор! Браво!
                        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                          Сорри, ама можеш ли да кажеш какво точно беше? Самата "врътка'' или нещо друго некъде?
                          Точно до вентилайнера, има електронен блок за регулиране на оборотите, МУ. Той се беше прецакал и ник`ви степени не бачкаха. Сменихме го - и сега всичко бачка. Засега (да чукна на дрво)

                          Comment


                          • #14
                            С нов ли го смени или с втора употреба??
                            Може ли да споделиш цената?
                            Ако някой има нужда да знаете,че мога да ги ремонтирам - излиза доста по-евтино от нов.
                            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              Естествено, от понеделник за вторник, втора употреба. Цената на новия е около 200 лв в ТиН кар и разбира се, го няма на склад. Ти, драги колега, колко взимаш за ремонт?

                              Comment

                              Working...
                              X